Freya Help Center

Freya Help Center

Adaugare si editare clienti

Citit acum: 3 minute 58 vizualizări
Parteneri Clienti Adauga

sau
Parteneri Clienti 3 puncte Editare

Informatii client

Informatiile de client pot fi populate manual in cazul persoanelor fizice sau pot fi populate automat folosind cautarea dupa codul unic de inregistrare (CUI) in cazul persoanelor juridice.

Mentiuni suplimentare:
Grup: Asocierea unui client intr-un grup face ca acesta se preia toate ofertele si discounturile de care beneficiaza acel grup de clienti.
PR: Reducerea personala procentuala este o reducere care se poate aplica individual fiecarui client. In cazul in care clientul face parte dintr-un grup care are o reducere mai mare sau este mai benefica pentru client, reducerea cea mai benefica se va aplica mereu pentru client si reducerea personala va fi ignorata.
Platitor TVA: Clientul este unul platitor de TVA.
TVA la incasare: Clientul lucreaza in regim de TVA la incasare.
Institutie Guvernamentala: Daca clientul este sau nu parte din institutiile guvernamentale ale statului sau ong-uri.

Adrese client

Un client poate avea una sau mai multe adrese si acestea pot fi definite in tabul de Adrese client. Adresele pot sa nu apartina clientului si persoana de contact poate sa difere. Asftel, daca un business foloseste livrarea proprie, clientii vor avea aici adresele si persoanele de contact din tot istoricul lor de comenzi. Campurile trebuie completate manual, iar ca si mentiuni avem:
Adresa principala: Aceasta va fi adresa default, precompletata in Freya Cloud POS cand se identifica un client pentru livrare. Daca se doreste schimbarea adresei, se poate face acest lucru.
Activa: Aceasta optiune se foloseste pentru adresele active. Astfel, in pos se vor sincroniza doar adresele active si nu vor mai fi prezente si cele inactive.
Stergere: Stergerea definitiva a unei adrese.

Carduri de fidelitate

Un client poate avea unul sau mai multe carduri de fidelitate. Aceste carduri de fidelitate vor avea niste coduri unice asociate clientului si cardul in sine poate sa ofere un discount clientului. Discountul cu beneficiul cel mai mare va fi mereu aplicat pentru client, astfel discountul cardului poate fi suprascris daca exista o oferta mai buna care avantajeaza clientul.

Tot prin acest modul de carduri, fara a folosi neaparat un discount, se pot integra bratari pentru piscine cu plata la final. Astfel bratara va fi folosita pentru toate tranzactiile din incinta unei piscine si la final clientului ii este scanata bratara prin modulul de casierie si va achita tot ce a consumat prin ce metoda de plata doreste.

Produse favorite

Un client poate avea unul sau mai multe produse favorite cu preturi negociate. Aceasta functionalitate se poate folosi in zona de B2B in cazul in care discutam de preturi negociate pentru o perioada mai lunga de timp. Astfel, daca dorim sa emitem o factura sau un document de isire catre acest client, preturile noastre standard vor fi suprascrise de aceste preturi negociate/favorite. Totodata, in momentul emiterii unei facturi avem posibilitatea de a prepopula factura cu produsele favorite care vor avea pretul negociat si cantitate 1. Astfel vom putea modifica in linie doar cantitatile.

Conturi bancare

Un client poate avea unul sau mai multe conturi bancare. Aceste conturi bancare vor aparea pe toate documentele emise catre acest client. Conturile bancare au nevoie ca bancile sa fie deja adaugate in Nomenclatoare Banci .

Lasă un comentariu