Freya Help Center

Freya Help Center

Adaugare si editare utilizatori

Citit acum: 3 minute 157 vizualizări

Pentru a adauga sau edita un utilizator trebuie sa navigam la:
Administrare Utilizatori Adauga


sau
Administrare Utilizatori Click pe nume utilizator pentru editare

Informatii generale

  1. Grup utilizator – Grupurile de utilizatori contin drepturile pe care acestia le vor avea in aplicatie atat in zona de BackOffice cat si in zona de FrontOffice (POS)
  2. Limba – Limba implicita pe care utilizatorul o va avea atat in zona de BackOffice cat si in zona de FrontOffice (POS)
  3. Imagine – Adaugarea unei imagini pentru utilzator pentru a face mai usoara identificarea in POS a utilizatorului.
  4. Nume utilizator (username) – Numele de utilizator va fi obligatoriu de tip email si va fi folosit pentru ca utilizatorul sa se poata loga in platforma de Freya Cloud.
  5. Fus orar – Fusul orar va fi preselectat automat in functie de ora dispozitivului, dar acesta poate fi schimbat in functie de fusul orar al utilizatorului.
  6. Prenume & Nume – Numele si prenumele utilizatorului
  7. Email – Se poate seta acelasi email ca la Nume Utilizator sau unul diferit. Acest email va fi folosit pentru trimiterea diverselor documente pe email, pentru resetare parola s.a.m.d.
  8. Numar de telefon – Numarul de telefon al utilizatorului
  9. Format data si timp – Daca utilizatorul doreste sa schimbe formatul datei din cea implicita ‘DD.MM.YYYY’ in ‘YYYY-MM-DD’ in toata aplicatia o poate face prin aceasta setare.
  10. CNP & Serie si Numar – Datele cu caracter personal vor aparea in cadrul documentelor emise de catre utilizator (facturi, avize s.a.m.d.) in zona de „Intocmit de:”.
  11. Cod autentificare – acest cod de autentificare va fi folosit pentru suprascrierea drepturilor unui alt angajat cu drepturi mai mici. Spre exemplu un angajat doreste sa anuleze un item de pe o vanzare, dar nu are acest drept. Acestuia ii va aparea un prompt pentru introducerea unui cod de autentificare al unui manager cu drept de anulare produs.
  12. Locatii – Locatiile pe care utilizatorul va avea drepturile grupului din care face parte. Daca un utilizator are drepturi pe 1/3 locatii, acesta va putea opera doar pe locatia pe care are drepturi.
  13. Parola/Schimba parola – Adaugarea unei parole pentru utilizatorul nou sau schimbarea parolei unui utilizator existent.
  14. Foloseste autentificarea cu doi factori – Necesitatea de a folosi o aplicatie de autentificare si scanarea unui cod QR pentru a putea face login in aplicatie. Este un strat suplimentar de securitate peste parola clasica.
  15. Salvare

Optiuni specifice

  • Interval protocol – Pentru fiecare utilizator in parte, putem seta un interval de protocol si o suma maxima adminsa. Acest interval poate fi Zilnic, Saptamanl sau Lunar si nu va permite depasirea sumei setate la Suma Protocol.

Lasă un comentariu